Σκέφτομαι και γράφω: "Ένα σπίτι με ρόδες"!

photo via apartmenttherapy.com
Δευτέρα δημοτικού η Ναντίνα φέτος και ξεκινούν ήδη να γράφουν μικρές εκθεσούλες. Σημερινό θέμα; 
Αν το σπίτι μου είχε ρόδες!!!
Παρασυρμένη η δικιά μου ακόμα από τις καλοκαιρινές διακοπές ρώτησε το δάσκαλο της αν εννοεί τροχόσπιτο και εκείνος της απάντησε όχι. 

"Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει" τους είπε εξηγώντας τους ότι εννοούσε τι θα έκαναν αν το κανονικό τους σπίτι είχε ρόδες!!!

Και ιδού τι έγραψε η δικιά μου.... Είμαστε λίγο άπειρες ακόμα στην έκφραση του λόγου αλλά θα μάθουμε με τον καιρό...

 

Γράψε κι εσύ τι θα γινόταν αν το σπίτι σου είχε ρόδες.

Αν το σπίτι μου είχε ρόδες θα πήγαινα στο σχολείο με το σπίτι. Και αντί για αμάξι θα είχα το σπίτι. Και όταν πηγαίνουμε διακοπές θα παίρνουμε και το σπίτι μαζί, μου αρέσει γιατί δεν θα περπατούσα σχεδόν καθόλου.
Αν το σπίτι μου είχε ρόδες θα πήγαινα σε πολλές και διαφορετικές χώρες. Όπως η Γαλλία, η Αμερική, η Αυστραλία και η Γερμανία.
Θα χάζευα τον πύργο του Άϊφελ στην Γαλλία και τα καγκούρο στην Αυστραλία. Θα πήγαινα σε ένα νησί για να δω μια μαγική και ωραία λίμνη.
Μακάρι να ήταν αλήθεια!!!!

(πρέπει κάποιος να της πει ότι εκτός από ρόδες το σπίτι πρέπει να είναι και πλωτό αν θέλει να πάει στην Αυστραλία χαχαχαχα.....)




Σχόλια