Μοιάζουμε σου λέω!!!


Την Όλγα την ξέρω αρκετό καιρό μέσα από το ιστολόγιο της, που στην αρχή ξεκίνησε ως "Μαμαδοπαρέα" και με τον καιρό μετατράπηκε σε "Modernmoms"  με τη συμμετοχή πολλών ακόμα μαμάδων ως συνεργατών της Όλγας!

Ο τίτλος "Μαμαδοπαρέα" παρέμεινε για την ομάδα στο facebook που αριθμεί μέχρι τώρα 579 μέλη (ίσως και παραπάνω!).

Σχεδόν από την αρχή της δημιουργίας της ομάδας ήμουν και εγώ μέλος. Κάποιες φορές συμμετέχω ενεργά, κάποιες άλλες όχι. Ανάλογα με το διαθέσιμο χρόνο που έχω.

Η Όλγα είναι εργαζόμενη μητέρα και blogger, όπως και εγώ, και παρόλο που μένουμε πολύ κοντά δεν έχει τύχει να συναντηθούμε ακόμη. Που θα πάει όμως; Κάποια στιγμή θα γίνει. Προς το παρόν τα λέμε διαδικτυακά!

Γενικά της αρέσει να φτιάχνει διάφορα, είναι δηλαδή ζουζούνι σαν εμένα (άσχετα αν εγώ πολλές φορές δεν τα βγάζω όλα στο ιστολόγιο), και μας ξεσηκώνει και εμάς.

Την προηγούμενη εβδομάδα μπήκα στην ομάδα και έπεσα πάνω σε φωτογραφίες μαμάδων με τα παιδιά τους και συζητούσαν για τις ομοιότητες που έχουν μαμά και κόρη, μαμά και γιος! Δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό και έβαλα και μια δική μου φωτογραφία που είμαι με τις κορούλες μου! Δεν άργησαν να γραφτούν σχόλια από κάτω λέγοντας μου ότι μου μοιάζει η μεγάλη!

Η Όλγα μάζεψε όλες τις φωτογραφίες και έφτιαξε ένα βίντεο. Οι ομοιότητες μαμάδων-παιδιών είναι πραγματικά απίστευτες! Τα γονίδια παιδί μου!!!! χαχαχα.....


Σχόλια