2013 με γλύκα.....

Νέα χρονιά με νέα ανάρτηση. Μπορεί να άργησα λίγο αλλά είμαι και πάλι εδώ...... Περνάω τα ψυχολογικά μου και δεν έχω καθόλου μα καθόλου έμπνευση. 

Τις ημέρες των Χριστουγέννων τις περάσαμε τελείως οικογενειακά και με λίγους καλούς φίλους και γενικά, παρόλο που είχα μερικές μέρες άδεια δεν πήγαμε σε πολλά μέρη. Κυρίως σε σπίτια φίλων πηγαίναμε και στην πλατεία του δήμου μας που είχε παγοδρόμιο. Μπορώ να πω ότι το πατινάζ φέτος το ευχαριστήθηκαν οι μικρές....

Παραμονή Πρωτοχρονιάς είπαμε και τα κάλαντα στην πολυκατοικία και σε κάποιους φίλους στη γειτονιά. Θα τα λέγαμε σε περισσότερους αν δεν έβρεχε..... Είχε να κάνει και μια εργασία η Νεφέλη για τη γλώσσα σχετικά με τα κάλαντα οπότε βρεχόμασταν δεν βρεχόμασταν έπρεπε να τα πούμε. Και φυσικά μετά καταλήξαμε στο παγοδρόμιο για πατινάζ...... χαχαχαχα......

Φτιάξαμε και φέτος τη βασιλόπιτα μας και το φρουλί (όπως είπε η Ναντίνα) έπεσε στον νοικοκύρη του σπιτιού!!!!!


Ζωγραφίσαμε αυτοσχέδιες καρτούλες για τους αγαπημένους μας (παππού, γιαγιά, θείο κλπ)....





Και μας άκουσε όλη η γειτονιά όταν ανοίξαμε το δώρο μας........ (στις φωτό έχουν ήδη ξεκινήσει να παίζουν-το ανοίξαμε λίγο νωρίτερα από τις 12 για να το απολαύσουν.....)



Και τώρα ξεκινήσαμε και πάλι τα σχολεία, πάλι τις δραστηριότητες μας, τα αγγλικά μας, τη δουλειά. Γενικώς την καθημερινή μας ρουτίνα. Οι φετινές γιορτές πέρασαν ανεπιστρεπτί αλλά μας άφησαν μια υπέροχη γλύκα στην καρδιά μας. Μια γλύκα που θα μας θυμίζει τις ωραίες στιγμές που ζήσαμε στις γιορτές παρέα με τους δικούς μας ανθρώπους. Είχα πολλά χρόνια να πάρω άδεια τα Χριστούγεννα και ειλικρινά το είχα ανάγκη. Το ευχαριστήθηκα και εγώ και οι κόρες μου! Και αν μου μείνουν και για του χρόνου μέρες-γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει αύριο-θα το ξανακάνω!

Για τις πρώτες μέρες του σχολείου έφτιαξα στα κορίτσια cupcakes και τα στολίσαμε με ζαχαρόπαστα που μας είχε περισσέψει από τη βασιλόπιτα.....



..... και οφείλω να ομολογήσω ότι έκαναν θραύση στο σχολείο..... Αφού ρωτούσαν οι φίλες τους αν είναι αληθινά ή ψεύτικα, αν τρώγονται ή όχι και φυσικά αν τα αγοράσαμε έτοιμα!!!

Και χθες βρήκα μια απλή συνταγή για κεκάκια με γιαούρτι και μόλις γύρισα σπίτι βάλθηκα να τα φτιάξω! Ήμουν λίγο επιφυλακτική γιατί δεν είχα ξαναδοκιμάσει μέχρι τώρα να φτιάξω γλυκό με γιαούρτι αλλά το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό! Η συνταγή φυσικά είναι του Στέλιου Παρλιάρου και τη βρήκα στη σελίδα του γαστρονόμου!

Ιδού λοιπόν το αποτέλεσμα:


Περιττό να σας πω ότι οι κόρες τα τσάκισαν με το που βγήκαν από το φούρνο. Ήθελα να 'ξερα δεν κάηκε η γλώσσα τους; 
Ήθελα να τα διακοσμήσω και με άχνη ζάχαρη αλλά μου τέλειωσε η άτιμη......

Να τα δοκιμάσετε σήμερα κιόλας!
Κλείνοντας θέλω να ευχηθώ σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και χαμόγελα!


Σχόλια

  1. Πολύ ωραίες στιγμές έχεις απαθανατίσει ! Αυτές να έχεις πάντα κατά νου, όταν νιώθεις ότι ψυχολογικά βαραίνεις. Ταπεινή μου πρόταση - με όλο το θάρρος (θα μου πεις από πού ;), απλώς συμπάσχω, όταν ακούω για ψυχολογικές εμπλοκές κάθε είδους ...
    Δηλώνω ομοιοπαθής και ψάχνω κι εγώ τρόπους να αντιπαρέρχομαι τέτοιου είδους δυσκολίες.
    Ουφ, πολύ το βάρυνα ...
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχεις με Υγεία και Αγάπη και πάντα να κάνεις πράγματα που σε γεμίζουν με χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............