In Shoes-Kids Collection!


Μόλις γύρισα από τις διακοπές ανακάλυψα μία ιστοσελίδα (ένα online κατάστημα) με υπέροχα παπούτσια σε συμφέρουσες τιμές. Έψαχνα να βρω μπότες και είχε κάποια ζευγάρια σε προσφορά! Καθώς δεν έχω παραγγείλει τέτοια είδη ποτέ από το ίντερνετ-γενικώς θέλω στα ρούχα και στα παπούτσια να τα δοκιμάζω-ήμουν λίγο δύσπιστη στην αρχή. Αλλά είδα ένα ωραίο ζευγάρι μπότες και είπα να το πάρω. Είδα κιόλας ότι η σελίδα προσφέρει δωρεάν αποστολή αλλά και επιστροφή ειδών μέσα σε 14 μέρες και είπα: "Δεν βαριέσαι! Αν δεν μου αρέσουν θα τις επιστρέψω και ούτε γάτα ούτε ζημιά!"

Έκανα λοιπόν την παραγγελία μου και μέσα σε δύο ημέρες, με 38 βαθμούς έξω, είχα τις χειμωνιάτικες μπότες στα χέρια μου! Τις δοκίμασα στο σπίτι και έμεινα ενθουσιασμένη! Την επόμενη μέρα γράφτηκα στο newsletter τους για να μαθαίνω τα νέα τους και σήμερα ήρθε ένα email με την καινούργια συλλογή για τα πιτσιρίκια μας! Κιόλας είδα παπουτσάκια για τις κόρες μου!!!!!















Διαθέτει μεγάλη ποικιλία ακόμα και σε αγορίστικα σχέδια και συνεχώς ανανεώνεται με νέα σχέδια! Επισκεφθείτε τη σελίδα In Shoes.gr και βρείτε αυτό που σας ταιριάζει! Η σελίδα δεν διαθέτει μόνο παιδικά παπούτσια αλλά και γυναικεία και αντρικά, ακόμα και τσάντες και αξεσουάρ μπορείτε να βρείτε. Ακόμα κάθεστε;


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............