Ένα πολύπλευρο βραβείο!


Φθινόπωρο μπήκε (τρόπος του λέγειν δηλαδή), τα σχολεία έχουν ξεκινήσει, εμείς δουλεύουμε και πάλι. Η περίοδος των διακοπών ανήκει πλέον στη σφαίρα των φετινών μας αναμνήσεων. Ξεκινήσαμε και πάλι τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Και εκεί που βαδίζουμε ευθεία υπάρχει κάτι που μας κάνει να παρεκκλίνουμε από το δρόμο μας και να αφιερώσουμε αναρτήσεις σε αυτό.

Ένα βραβείο για όσους έχουν ιστολόγια. Ένα βραβείο για όσους καταφέρνουν να κάνουν πολλά πράγματα μαζί! Δουλειά, οικογένεια, διαδίκτυο! Ναι, είμαστε πολύπλευροι άνθρωποι και μας αρέσει! Νομίζω πως χωρίς αυτή την ιδιότητα απλά θα πλήτταμε! 

Είναι ωραίο να ασχολείσαι με πολλά πράγματα, όχι ταυτόχρονα γιατί θα χάσεις το μπούσουλα, στην καθημερινότητα σου. Είσαι συνεχώς σε εγρήγορση και στο σώμα αλλά και στο μυαλό! 

Η μαμά της Daeira Ασπασία έχει φτιάξει ένα από τα πιο όμορφα ιστολόγια που έχω δει! Από την πρώτη στιγμή που το είδα κόλλησα με τις αναρτήσεις της! Ευχαριστώ λοιπόν την ίδια που μέσα από το ιστολόγιο της "My Lovable Baby" μου χάρισε αυτό το υπέροχο βραβείο!


Τώρα έρχονται τα δύσκολα! Και όταν λέω δύσκολα τι εννοώ; Δεν είναι και εύκολο να παρουσιάσεις τον εαυτό σου (το ζητάνε οι κανόνες που θα δείτε παρακάτω). Τουλάχιστον για εμένα δεν είναι! Αλλά αφού το λένε οι κανόνες, τι να κάνουμε, οφείλουμε να τους σεβαστούμε!

1. Θα συμφωνήσω με την Ασπασία και θα πω και εγώ ότι είμαι χαζομαμά! Νομίζω ότι όσοι με διαβάζετε το έχετε καταλάβει εδώ και καιρό!

2. Εκτός όμως από χαζομαμά είμαι και κάπως αυστηρή! Εκεί που πρέπει όμως. 

3. Είμαι αθεράπευτα ρομαντική. Ναι το ομολογώ! Βλέπω μια ταινία και κλαίω με μαύρο δάκρυ! Βλέπω το φεγγάρι και ονειρεύομαι ρομαντικές βραδιές στην παραλία με τον καλό μου δίπλα στη φωτιά!

4. Είμαι ψυχοπονιάρα! Τι εννοώ; Δεν μπορώ να βλέπω τον άλλο να υποφέρει και όσο περνάει από το χέρι μου προσπαθώ να βοηθήσω!

5. Παρόλα αυτά είμαι κάπως τσαπατσούλα. Το σπίτι μου είναι καθαρό αλλά όχι και ιδιαίτερα συμμαζεμένο! Μα πως γίνεται κιόλας όταν υπάρχουν παιδιά στο σπίτι. Απλά μου τη δίνει εκεί που έχω επιτέλους συμμαζέψει να σκάνε μύτη τέσσερα χεράκια και να ξαναγίνεται πάλι το χάος!!!!!

6. Είμαι καλός ακροατής! Και όχι μόνο αυτό. Όταν ο άλλος μου μιλάει ή του μιλάω εγώ τον κοιτάζω πάντα στα μάτια! Δεν λένε άλλωστε ότι τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής;

7. Ουφ! Τι άλλο είμαι;

Τα ακόμα πιο δύσκολα!!!!! Που θα δώσω με τη σειρά μου το βραβείο; Εεεεεεεε; Εδώ με θέλω τώρα!
Για να δούμε..... 


Και τώρα οι κανόνες! Για αυτούς που θα το παραλάβουν και για όσους το χαρίζουν! 

1. Προσθέτουμε το βραβείο στο ιστολόγιο μας!
2. Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε!
3. Αναφέρουμε 7 πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας!
4. Αναφέρουμε τους κανόνες!
5. Χαρίζουμε το βραβείο σε ακόμα επτά ιστολόγια της επιλογής μας!
6. Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να μπορέσουν να το παραλάβουν!

Η blogo-οικογένεια είναι τεράστια και ιδιαίτερα versatile! Και φυσικά αυτό είναι το καλύτερο!




Σχόλια

  1. Ευχαριστώ πολύ. Είσαι πολύ γλυκιά που με σκέφτηκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γκουχ-γκουχ!
    Θέλω να ευχαριστήσω την κόρη μου που με εμπνέει για να μοιράζομαι μαζί σας τις σκέψεις μου και εσένα ιδιαίτερα για την τόσο γλυκειά κίνηση!

    Να είσαι καλά! Keep blogging! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για το 7 να συμπληρώσω εγώ: Είσαι ιδιαίτερα συμπαθής! (και ας μην έχουμε γνωριστεί από κοντά).

    Επίσης, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια για το διαδικτυακό σπιτάκι μου.

    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ σας ευχαριστώ πολύ που υπάρχετε στην blogο-οικογένεια!
    Ας keep blogging everyone!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο νέος μήνας μπήκε με βραβειάκι; Τέλεια! Καιρό είχαμε! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και άμεσα θα γίνει η σχετική ανάρτηση :) Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............