Η πρώτη μου συνέντευξη σε στυλ παιχνιδιού!

Αχ! Αλλιώς φανταζόμουν την πρώτη μου συνέντευξη! Με κάμερες και προσωπικό μακιγιέρ και τον καλύτερο δημοσιογράφο της πιάτσας! Πω πω την ψώνισα καλέ..... Αλλά αλλιώς τα φέρνει η ζωή. Άτιμη κενωνία.... Άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις! Μα θα μπορούσα όμως να ζητήσω καλύτερο "δημοσιογράφο" για τη συνέντευξη από την φιλενάδα μου εντός και εκτός διαδικτύου Kalli? Όοοοοοοοοχι! και να πέσει φωτιά να με κάψει αν λέω ψέματα!

Με κάλεσε λοιπόν η Kalli (Kalli's blog) σε συνέντευξη-παιχνίδι γνωριμίας. Μια που δεν βγάζουμε όλα μας τα άπλυτα στη φόρα με τις αναρτήσεις μας..... Μάλλον κάτι έχουμε κρατήσει για τον εαυτό μας που πρέπει να το μαρτυρήσουμε. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον που λέει και το αρχαίο γνωμικό!!!!!

Οι ερωτήσεις; 11 τον αριθμό...... και 11 απαντήσεις. Κατόπιν θα πρέπει να θέσω 11 νέες ερωτήσεις σε 11 φίλους bloggers. Το συγκεκριμένο παιχνίδι γυρνάει μέρες τώρα γύρω γύρω, έχει μείνει κανείς; 

Άντε, μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει!

1. Εάν είχες τη δυνατότητα να μείνεις κάπου αλλού, που θα ήταν αυτό;
Μα, θέλει και ρώτημα; Φυσικά στο Πήλιο, στον Άγιο Λαυρέντιο! Όταν αγαπάς ένα μέρος δεν το απαρνιέσαι με τίποτα! Έχω ζήσει ένα χρόνο εκεί και η αγάπη μου για το υπέροχο χωριό μου, πλέον παρόλο που δεν κατάγομαι από αυτό, είναι μεγαλύτερη. Τόσο πολύ που τις διακοπές μου δεν θέλω να τις περάσω αλλού.

2. Ποιο είναι το όνειρο που δεν έχεις πραγματοποιήσει;
Να δουλέψω με παιδιά, δηλαδή αυτό που έχω σπουδάσει. Βέβαια δεν είναι τελείως απραγματοποίητο όνειρο αφού έχω εργαστεί 4 χρόνια σε κατασκήνωση αλλά όταν αγαπάς κάτι σε τρώει το σαράκι του.

3. Τι σου αρέσει να κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου, άνευ παιδιών;
Ο ελεύθερος χρόνος, άνευ παιδιών, είναι το βράδυ που έχουν κοιμηθεί πλέον. Εκείνη την ώρα δεν μπορώ να κάνω και πολλά πράγματα λόγω της κούρασης οπότε αράζω στην πολυθρόνα και χαζεύω στην τηλεόραση. Είμαι φαν των σειρών CSI που προβάλλονται στον ΣΚΑΪ.

4. Σου αρέσει το θέατρο ή ο κινηματογράφος;
Τρελαίνομαι! Θέατρο δεν παρακολουθώ συχνά τώρα. Παλιότερα πήγαινα σε αρκετές παραστάσεις. Κινηματογράφο όμως ναι! Ειδικά αν έχει ταινία που θέλω να δω. Κανονίζω να μη δουλεύει ο σύζυγος, παίρνω τις φιλενάδες και πάμε!

5. Ποια είναι η εργασία σου;
Παρόλο που άλλο σπούδασα, άλλο κάνω. Εργάζομαι στη γραμματεία σε ένα δικηγορικό γραφείο. 

6. Πες μου κάτι θετικό και κάτι αρνητικό για εσένα.
Χμμμμμ.............. γενικά δεν απαντάω εγώ σε τέτοιες ερωτήσεις. Αφήνω τους άλλους να κρίνουν. Ορίστε, κόλλησα τώρα. Αχ, τι μου κάνεις! Θετικό, θετικό; Αααα ναι! Είμαι ψυχούλα και ψυχοπονιάρα..... Αρνητικό τώρα....... Μου τη δίνει απίστευτα όταν ο άλλος δεν με κοιτάει στα μάτια όταν του μιλάω. Πιστεύω ότι τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής και μπορώ να καταλάβω τι νιώθει ο άλλος από το βλέμμα του και μόνο!

7. Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου χούι;
Χούι; Τι είναι αυτό; ΟΚ ξέρω τι είναι αλλά είναι τόσα πολλά δεν ξέρω ποιο να διαλέξω! Ααααα.... περιμένετε! Το βρήκα! Δεν θέλω να κάνω δουλειές. Τις βαριέμαι...... Και επίσης, δεν θέλω να μου λένε οι άλλοι ότι πρέπει να τις κάνω ΤΩΡΑ!!! Έχω το χρόνο μου. Όλα θα γίνουν αλλά όταν το θέλω εγώ! Γκέγκε;

8. Ποια είναι η αγαπημένη σου εποχή του χρόνου;
Ο χειμώνας φυσικά.... Αν και φέτος μας τάραξαν τα κρύα! Λατρεύω το χειμώνα, μισώ το καλοκαίρι (λόγω ζέστης όμως). 

9. Υπάρχει κάτι για το οποίο έχεις μετανιώσει και θα ήθελες να διορθώσεις;
Το έχω αναφέρει σε παλαιότερη ανάρτηση, όχι πολύ παλιά.... Θα ήθελα να καθόμουν περισσότερο καιρό με τη δεύτερη κόρη μου, μετά τη γέννηση της, και όχι να γυρίσω στη δουλειά. Νομίζω όμως ότι και οι δύο είναι γεμάτες από τη μαμά τους. 

10. Εάν είχες μια μηχανή του χρόνου τι θα έκανες;
Θα γυρνούσα στο παρελθόν. Να βρεθώ σε εποχές μεγάλων αλλαγών, να ζήσω από κοντά σπουδαία γεγονότα, να γίνω μέρος τους. Λέτε να άφηνα το σημάδι μου στην ιστορία; χαχαχαχαχα.....

11. Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έχεις κάνει;
Ρωτάς τώρα ένα άτομο που είναι η μετενσάρκωση της αυτοσυγκράτησης!!!!! 

Τώρα δηλαδή πρέπει να βρω 11 ερωτήσεις; Δύσκολα μου βάζετε...... Για να στίψω το μυαλό μου!!!

1. Αν ναυαγούσες σε ένα νησί ποια 2 πράγματα θα ήθελες να είχες μαζί σου; (χαχαχα.... μου θυμίζει ερώτηση από εφηβικό λεύκωμα).
2. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής σου;
3. Ήσουν καλός/ή μαθητής/τρια;
4. Τι είναι αυτό που σε γεμίζει περισσότερο;
5. Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν ξυπνάς το πρωί;
6. Ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που κάνεις πριν πας για ύπνο;
7. Ποια δουλειά του σπιτιού βαριέσαι περισσότερο;
8. Ποια δουλειά του σπιτιού λατρεύεις να κάνεις;
9. Πόσο καιρό σε παίδευε ο καλός σου μέχρι να του πεις το ναι;
10. Τι είναι αυτό που σε συγκινεί περισσότερο;
11. Τι ήθελες να γίνεις όταν θα μεγάλωνες;

Ωραία. Βρήκαμε και τις ερωτήσεις. Ας δούμε τώρα και ποιοι θα τις απαντήσουν ε; Για να δω το καρνέ μου!

1. Διδυμάκια εν δράσει!
2. Pollyanna's days
3. Οι σημειώσεις τη μαμάς Σοφίας.....
4. Άμπρα Κατάμπρα!!!
5. Προφανώς θα αδυνατίσω!
6. Μάνα είναι μόνο μία
7. My sweet Marilia!!
8. Φτερουγίσματα
9. happy mommy
10. "όμορφη" μαμά-γυναίκα
11. Spicy Life

Και επειδή χρωστάω να πω ότι πήρα και ένα βραβείο από την Kalli και το έχω ξεχάσει, θα το κάνω εδώ. Όποιος θέλει, λοιπόν, μπορεί να πάρει το βραβείο γιατί το κάθε ιστολόγιο είναι ξεχωριστό και όλα τα αγαπάμε πολύ!










Σχόλια

  1. χαχαχαχαχα πολύ γέλασα όμως!!!!! και εννοώ τον πρόλογο!!!! καλά κάποιες απαντήσεις τις περίμενα από εσένα, αναμενόμενες... κάποιες άλλες δεν τις ήξερα, λοιπόν την άλλη φορά που θα μου μιλάς θα φροντίσω να σε κοιτώ στα μάτια! μην μου έρθει κάνα κινητό ή τηγανιά στο κεφάλι! χαχαχαχαχα
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι εντάξει, δεν κινδυνεύεις! Απλά θα σε ρωτήσω αν με ακούς. Αυτό είναι σημάδι ότι δεν με κοιτάς στα μάτια...... Μετά θα έρθει και η τηγανιά. Αν δεν συμμορφωθείς!!!! χαχαχαχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχχχαχαχ δεν παίζεσαι λέμεεεεεε...χαχαχχαχα πάω να ετοιμάσω ανάρτηση! Ευχαριστώ και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλενάδα θα έρθω να το παίξω αλλά οχι άμεσα...έχω να βάλω πλυντήρια σκούπα και άλλα ανιαρά! Το βραδάκι ίσως! Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ όποτε θες!!!! Κάνε τα ανιαρά σου, τώρα που τα λέμε και εγώ πρέπει να βάλω πλυντήριο χιχιχιχι...... και με την ησυχία σου, το βραδάκι παρέα με τσαγάκι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις δουλέψει και σε κατασκήνωση? Κι εγώ! 10 χρόνια κατασκηνώτρια και μετά στέλεχος, αμέ!
    Σε φιλώ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ μία χρονιά κατασκηνώτρια και τέσσερις στέλεχος. Όχι στην ίδια κατασκήνωση όμως!
    Καλό απόγευμα Βέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://www.mamasofia.com/2012/03/to-know-us-better.html να τοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοφάκι το ξέρω ότι έκανες ανάρτηση αλλά για κάποιο λόγο σήμερα το ιντερνετ τα έχει παίξει και δεν μου ανοίγει όλες τις σελίδες. Και μέσα σε αυτές είναι και η δική σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............