Μηχανικά οπίσθια!

Δεν ξέρω γιατί, αλλά μετά το βαρύ κρυολόγημα που πέρασα, τώρα έχω εντερικά προβλήματα. Όσο κι αν προσέχω τη διατροφή μου-τρόπος του λέγειν-το έντερο σχεδόν κάθε μέρα "χορεύει" τσιφτετέλι. Αλλά επειδή είμαι ευγενικός άνθρωπος, όταν βρίσκομαι εκτός σπιτιού, εχμ....... μου είναι δύσκολο να "εκφραστώ" ελεύθερα! Καταλαβαίνετε.......

Στο σπίτι, όμως, αισθάνομαι μεγαλύτερη ελευθερία. Παρόλα αυτά δεν αμολάω καλούμπα όπου βρω! Χθες, που λέτε λοιπόν, έχω βάλει στις μικρές να πιουν γάλα και να φάνε το βραδινό τους. Εγώ έχω ανοίξει λίγο το παράθυρο της κουζίνας και καπνίζω..... Κάτι το τσιγάρο, κάτι το κρυαδάκι που έμπαινε από το παράθυρο, κάτι το φαγητό που είχα φάει νωρίτερα, δεν άντεξα και..................... γυρνάω και τους λέω κατακόκκινη από ντροπή:

Μ: Συγγνώμη, μου ξέφυγε ένα ηχηρότατο ξεφύσημα από τον πισινό...... (έτσι αναφέρεται στο λεξικό στη λέξη πορδή!)

Εκεί γελάμε..... αλλά η Ναντίνα λέει:

Ναν.: Και εγώ νόμιζα ότι ήταν μηχανάκι!

Εγώ από μέσα μου: "Πω πω τόσο δυνατή ήταν ε;"

Αλλά η Νεφέλη συμπλήρωσε την κουβέντα!

Νεφ.: Μαμά, έχεις μηχανικά οπίσθια!

Στο σημείο αυτό, περιττό να σας το πω, αλλά γελάγαμε για περίπου 10 λεπτά. Ούτε νευρικό να μας είχε πιάσει! Δεν έχετε παράπονο πάντως; Πάλι σας έκανα να γελάσετε!!!!






Σχόλια