Ε - Manaviko ...Σαν να λέμε Μανάβικο!

Εδώ και αρκετό καιρό έχω ανακαλύψει ένα μανάβικο το οποίο όχι μόνο έχει καλές τιμές, αλλά είναι και πολύ πολύ εξυπηρετικά όλα τα παιδιά εκεί. Αν και είμαι Πειραιά, μπορείτε όλες όσες είστε στις περιοχές γύρω από Πειραιά και Αθήνα να τους βρείτε!


Το κατάστημα είναι ηλεκτρονικό. Βρίσκονται στην κεντρική λαχαναγορά Πειραιά. Ομολογώ πως στην αρχή έκανα μία παραγγελία έτσι από περιέργια. Κι όμως έμεινα ευχαριστημένη που έμεινα πλέον σταθερή πελάτισσα. Τα πράγματα είναι σαν να τα είχα διαλέξει εγώ. Συσκευασμένα προσεκτικά μέσα σε μεμβράνη και τσουπ στην πόρτα μου.

Μπορείτε είτε να κάνετε ηλεκτρονικά την παραγγελία είτε να πάρετε τηλέφωνο.

Μέσα στις επόμενες ημέρες, όπως έχω πληροφορηθεί, θα εξοπλίσουν το ηλεκτρονικό μανάβικο με αναψυκτικά (έχουν ήδη μπει), κατεψυγμένα προϊόντα, χαρτικά και ποιός ξέρει τί άλλο μπορεί να μας προμηθεύουν! Δεν το συζητώ! Πολύ πολύ εξυπηρετικό ειδικά για μαμάδες που για να πάνε σούπερ μάρκετ πρέπει να έχουν διαθέσιμες ώρες (να ετοιμάσουν τα παιδιά κλπ κλπ)!

Η διεύθυνση του ηλεκτρονικού μανάβικου είναι αυτή: http://www.emanaviko.gr/
Κάντε ένα μικρό τουρ και θα ανακαλύψετε πολλά πράγματα και προσφορές! Αναλυτικές πληροφορίες για το κάθε είδος με ένα απλό κλικ!

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε αναλυτικά στην σελίδα. Σας το προτείνω!

Σχόλια