Οφθαλμαπάτες!!!!

Ένας λόγος που αγοράσαμε το σπιτάκι μας, σχεδόν ένα χρόνο πριν, ήταν και το παρκάκι με την παιδική χαρά, που βρίσκεται ακριβώς στα πόδια μας! Σχεδόν καθημερινά λοιπόν, το επισκεπτόμαστε μαζί με τις μικρές και την παρέα τους. Εκτός από την παιδική χαρά, διαθέτει και μεγάλο χώρο με γρασίδι που προσφέρεται για πολλά................


Ακόμα και για γιόγκα!!!!!!

Τους έλεγα να κάνουν και Οοοοοοοομμμμμμμμμμμμμ αλλά περισσότερο σε μουρμούρισμα τους βγήκε....... Η Νεφέλη μάλιστα μου έλεγε:

"Μαμά, με τη γιόγκα δεν χαλαρώνουμε απλώς, ελέγχουμε και τις δυνάμεις μας!!!!"









Χθες το απόγευμα πήγαμε στην οφθαλμίατρο, για τις σχετικές βεβαιώσεις των σχολείων, αλλά και για μια προληπτική εξέταση. Γυρνώντας στο σπίτι, καθίσαμε λίγο στο εν λόγω παρκάκι, μαζί με μια φίλη-μαμά και τα κορίτσια της. Ρωτάει λοιπόν, η φιλή-μαμά τι κάναμε εκεί. Και η δικιά μου της απαντάει:

"Η Ναντίνα έχει οφθαλμαπάτες!"


Σχόλια

  1. ΜαμάΕ1, πόσο χαίρομαι που σε ανακάλυψα!
    Τα συγχαρητήρια μου, που μεγαλώνεις τόσο όμορφα τα παιδάκια σου. Είδα τις φωτογραφίες σας και ένιωσα μια γλύκα μέσα μου.
    Εγώ έχω δυο, στην εφηβία η μια, μεταεφηβια η άλλη. Με τη μικρότερη, ακόμη κάνουμε πολλά πράγματα μαζί. Όταν ήταν μικρές, φρόντιζα πάντα να περνάνε παραμυθένια.
    Ευτυχώς σαν μουσικοπαιδαγωγός, εξακολουθώ να ζω με παιδιά στην παραμυθένια ηλικία, που μου χαρίζουν όλα αυτά τα όμορφα συναισθήματα, που μόνο τα μικρά παιδιά μπορούν να χαρίσουν.
    Να είστε ΠΑΝΤΑ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ροδούλα
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Προσπαθώ να τους δώσω τα μέγιστα!
    Επίσης χαίρομαι που βρήκα το ιστολόγιο σου. Θα τα λέμε.
    Φιλιά στις κορούλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............