Το diaper cake των διδύμων!

Σε όλη την εγκυμοσύνη της κουμπαρούλας μου έψαχνα τι δώρο θα της κάνω εκτός από το ασήμωμα του μωρού! Και τελικά λίγο πριν γεννήσει αποφάσισα να της φτιάξω ένα diaper cake και να βάλω επάνω διάφορα μπιχλιμπίδια και για τα δύο μωράκια!

Πήρα ιδιαίτερα μαθήματα από βιντεάκια στο You Tube, γύρισα τα μαγαζιά και ιδού το αποτέλεσμα!

Από την προετοιμασία του.... Με βοήθησε και η Νεφέλη μου!







Και αφού κρεμάσαμε τα δωράκια για τα διδυμάκια!




Η χαρούμενη νονά το παρέδωσε στην τρισευτυχισμένη μανούλα την Κυριακή, δύο μέρες πριν γεννήσει και το χάρηκε ιδιαίτερα!!!!!

Σχόλια

  1. Είπα να το δοκιμάσω Ζωίτσα και τα κατάφερα καλά θέλω να πιστεύω!!!!!!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα! δε ξερω τι συμβαινει αλλα παντα δυσκολευομαι πολυ να μπω στο μπλογκ σου! με το ζορι μου ανοιγει τ σελιδα!
    λοιπον,και στη γιορτη μπορεις να παρεις μερος αφου δεν επιβαλλεται τουλαχιστον εκεινη την μερα η παρουσια σου(μονο η πνευματικη χαχαχα) αλλα και στο ημερολογιο!
    για τη γιορτη αν θες ασε σχολιο στη σχετικη αναρτηση για το ημερολογιο στειλε μου τα στοιχεια σου με μειλ στο eltsamp@windowslive.com κι εγω σε βαζω στη λιστα!
    φιλια και καλη ανασταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............