Καρναβαλώνουμε!

Αν έχετε ακούσει τα τραγούδια που έχουν γραφτεί για το Πατρινό Καρναβάλι σίγουρα θα έχετε ακούσει και το Karnavaleria!



Χθες προμηθευτήκαμε και εμείς τις στολές μας, αφού το Σάββατο έχουμε τον αποκριάτικο χορό στο σχολείο της Νεφέλης!







Τυχαίνει η θεία μου, η αδερφή του πατέρα μου, να κατοικεί στην Πάτρα και σχεδόν κάθε χρόνο μπαίνει σε γκρουπ που λαμβάνει μέρος στο καρναβάλι. Έχοντας συμμετάσχει και εγώ τέσσερις φορές μαζί της αλλά και μια μαζί με τη Νεφέλη (στο καρότσι φυσικά) έχω υπέροχες αναμνήσεις και κάθε φορά που φτάνουν και πάλι οι απόκριες ζηλεύω όταν βλέπω τους καρναβαλιστές στην τηλεόραση! Θέλω κι εγώ να είμαι ανάμεσα τους! Και φυσικά όταν ακούω τα γνωστά τραγούδια που αναφέρονται στο Πατρινό Καρναβάλι μαζί με τις κόρες μου στήνουμε χορό!

Ας καρναβαλώσουμε λοιπόν!

Καλές απόκριες σε όλους!

Σχόλια

  1. Καλές απόκριες Λιζάκι!! Οι κόρες σου είναι γεννημένες για τον φακό!!! Καλά να περάσετε!!!

    ...ωραία αλλαγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε.
    Την εικόνα του φόντου την είχα βρει τις προάλλες και σκεφτόμουνα τι να την κάνω!
    Τελικά το βρήκα χιχιχιχι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές Απόκριες, καλή συνέχεια στο blog .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλές απόκριες potpouri. Ανυπομονώ για το τι μας ετοιμάζεις στο δικό σου "σπιτικό".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............