Κάθε μέρα μια θετική σκέψη


Καιρό έχω να γράψω θετικές σκέψεις και στο τέλος θα φύγει ο Ιανουάριος και εγώ θα έχω μείνει πίσω. Τι θα έχω μείνει, που έμεινα δηλαδή.
Ζητώ συγγνώμη αλλά κάτι οι δουλειές, κάτι το βαρβάτο κρυολόγημα που έχω δεν με έχουν αφήσει να είμαι τυπική σε κάποιες υποχρεώσεις μου.

Και ας ξεκινήσουμε με την καλύτερη θετική σκέψη για σήμερα, τουλάχιστον για εμένα. Θα έχουμε μπόλικες σήμερα. Εσείς διαλέξτε αυτή που σας αντιπροσωπεύει καλύτερα.

19 Ιανουαρίου 2011
Η αποδοχή της άγνοιας είναι η προϋπόθεση της μάθησης.

20 Ιανουαρίου 2011
Μην ψάχνεις για την ευτυχία.
Καλύτερα βρες ένα στόχο που να έχει σημασία για σένα,
και καθ' οδόν προς την επίτευξη του 
ίσως βρίσκεται η ευτυχία.

21 Ιανουαρίου 2011
Δεν μπορείς να ζεις στο παρελθόν,
αλλά μπορείς να χάνεις το χρόνο σου στο παρόν
αναπολώντας το.

22 Ιανουαρίου 2011
Το να "ξεφύγεις απ' τον εαυτό σου" είναι σχήμα λόγου.
Μην προσπαθείς, αφού πάντα θα τον κουβαλάς μαζί σου.

23 Ιανουαρίου 2011
Αν υπάρχει ένας πλανήτης όπου βασιλεύουν ο νόμος και η δικαιοσύνη,
τότε σίγουρα αυτός δεν είναι η Γη.

24 Ιανουαρίου 2011
Η αποτυχία έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον απ' την επιτυχία,
γιατί σου διδάσκει περισσότερα πράγματα.

25 Ιανουαρίου 2011
Οι επαγγελματίες της ψυχικής υγεία συχνά δεν κάνουν 
διάλειμμα για φαγητό το μεσημέρι.
Και μετά έχουν το θράσος να παραδίδουν και σεμινάρια κατά του στρες.

26 Ιανουαρίου 2011
Αν κάποιος σου δώσει μια συμβουλή,
μην την κρίνεις βιαστικά ως σωστή ή λαθεμένη.
Σκέψου την προσεκτικά κι αν έχει νόημα,
ακολούθησε την.

27 Ιανουαρίου 2011
Επειδή θαυμάζεις κάποιον,
δεν σημαίνει πως έχει πάντα δίκιο.
Κρίνε με προσοχή τα λεγόμενα των ινδαλμάτων σου.


Σχόλια