Χειροποίητο βραβείο!

Ένα χειροποίητο βραβείο, με όλη τη σημασία της λέξεως, αφού το έχει επιμεληθεί με τα χεράκια της η Πολυτεχνίτισσα Λούρδη και το χαρίζει με όλη της την αγάπη στις blogo-μανούλες με μικρά και μεγάλα Τριανταφυλλάκια. Πολύ μου αρέσει αυτός ο χαρακτηρισμός.

Και επειδή εγώ έχω ένα μεγάλο και ένα μικρό Τριανταφυλλάκι δεν μπορούσα να πω όχι!


Δεν ξέρω πως θα καταφέρω να βάλω τις φωτογραφίες των κοριτσιών μου αλλά θα το παλέψω.

Ευχαριστούμε πολύ Λούρδη που μας σκέφτηκες!

Και θέλοντας να σφραγίσω την αρχή της φιλίας μας σου χαρίζω το:


Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω και τις καλές φίλες Τζένη και Ρεβέκκα που μου χάρισαν και εκείνες το παραπάνω βραβείο.


Σχόλια

  1. Αααα οκ!Γιατί σου έστειλα κι εγώ το ίδιο!!χαχαχα

    http://didimakia2009.blogspot.com/2010/11/2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα, τέλεια. Εσένα δεν σε πρόλαβα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περασα να σου πω ενα μεγαλο Ευχαριστω!!!
    Σου στελνω την αγαπη μου και τα φιλια μου!!
    Καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............