Διαγωνισμός 'Είμαι μαμά' | Κερδίστε δύο ζευγάρια γαλότσες 'I love my Design'


To 'Είμαι μαμά' διοργανώνει κι άλλο διαγωνισμό με ένα υπέροχο δώρο για τα παιδιά σας. Τις γαλότσες 'I love my Design' που μπορούν να τις ζωγραφίσουν τα ίδια τα παιδιά. Προσφορά του kindergallery

Σίγουρα ένα άκρως δημιουργικό δώρο! Δεν θα είναι καταπληκτικό τα παιδάκια σας να φοράνε τις βροχερές μέρες γαλότσες που θα τις έχουν ζωγραφίσει μόνα τους;

Δείτε παρακάτω ένα ενημερωτικό βίντεο:



Εγώ δήλωσα ήδη συμμετοχή και ευτυχώς που είναι δύο κομμάτια και θα ευχαριστηθούν και οι δυο μου κόρες. Η  κάθε μια θα ζωγραφίσει τα δικά της σχέδια και θα είναι το πρώτο ζευγάρι παπουτσιών που δεν θα μοιάζουν μεταξύ τους!!!

Προς το παρόν, αν κερδίσουμε φυσικά, θα τις φοράει μόνο η μια αλλά στο μέλλον θα έχω ένα έργο τέχνης των παιδιών που θα είναι ανεκτίμητο.

Εσείς ακόμα κάθεστε;

Σχόλια