Χρόνια πολλά και καλά στην Kalli μας!

Σήμερα η καλή μας Kalli έχει γενέθλια!

Όπως λέει και η ίδια πλησιάζει τα πρώτα -αντα..... καθώς γίνεται 29 ετών αλλά δεν πτοείται καθώς από εδώ και πέρα θα είναι για πάντα 29.

Γιατί όπως και η ίδια αναφέρει δεν έχει σημασία πόσο είσαι αλλά πόσο νιώθεις!!!

Εγώ πάλι θα μιλήσω για το πως τη γνώρισα!
Εδώ και περίπου 2 χρόνια γράφω σε ένα φορουμ για μαμάδες..... το Μωράκια και μια από όλες τις μαμάδες ήταν και η Kalli.
Γράφοντας η μια στην άλλη, τα κατορθώματα και τις αταξίες των παιδιών μας, αλλά και τους προβληματισμούς μας, τις λύπες μας και τις χαρές μας και γενικώς τα νέα μας και κάνοντας πλάκα ορισμένες φορές μεταξύ μας ήρθαμε ακόμα πιο κοντά!!!! Μαζί με άλλες ήταν η ιντερνετική μου φιλενάδα. Και χωρίς να θέλω να θίξω καμιά άλλη, η καλύτερη ιντερνετική μου φιλενάδα!

Ώσπου ήρθε και η στιγμή για να γνωριστούμε από κοντά!
Η μοίρα το ήθελε έτσι ώστε να τη γνωρίσω πρώτη, παρόλο που γράφτηκε στα Μωράκια, αρκετό καιρό μετά από εμένα. Μέχρι τότε δεν είχα γνωρίσει καμιά άλλη από το συγκεκριμένο φορουμ.
Σε ένα θέμα συζητούσαμε για ένα βιβλίο και η Kalli με τίμησε φέρνοντας το μου δώρο!
Ένα υπέροχο απόγευμα του περσινού καλοκαιριού το περάσαμε στο μπαλκόνι του παλιού μου σπιτιού πίνοντας καφεδάκι και λέγοντας πολλά και διάφορα!

Από τότε έχουν γίνει πολλά!
Αλλά ας τα αφήσουμε για άλλη φορά.
Γιατί τώρα πρέπει να της ευχηθούμε όλοι:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!



Να σε χαιρόμαστε φιλενάδα!!!!!
Πάντα επιτυχίες!!!




Σχόλια

  1. Βρε ζουζούνα! Με συγκίνησες! Άσ'το καλό σου! Πέρασε ένας χρόνος από τότε που σου έφερα το βιβλίο ε;;; πωπωωωωω!! Ούτε που το κατάλαβα όμως! Σαν χθες μου φαίνεται!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Και εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου, με πολύ πολύ αγάπη και πάνω από όλα ΥΓΕΙΑ!!!! Ιντερνετική - Συμφορουμίτσα φιλεναδίτσα μου!!!! ΜΑΤΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά Κάλλι να τα εκατοστήσεις (καταλαβαίνω την αγωνία σου για τα πρώτα -άντα, καθώς κι εγώ τον Φεβρουάριο που θα μας έρθει θα κλείσω τα 30) Εύχομαι να έχεις υγεία - αγάπη - τύχη κι ευτυχία και να είσαι πάντα χαρούμενη!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Maria Z πώς με καταλαβαίνεις!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!! Ό,τι επιθυμείς κι εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια μην πτοείστε!
    Το πέρασα και εγώ το λούκι των πρώτων -αντα!!!
    Τώρα αισίως βαδίζω προς τα 33!!!
    Στα 40 καλέ τι θα λέμε;
    Αλλά μεγαλώνουμε ε; Κακά τα ψέματα. Περνάνε τα χρόνια σας νερό.
    Αλλά είναι ωραία χρόνια ε;
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............