Φιλικό προς τα βρέφη το "Λητώ"

Το ΛΗΤΩ, είναι το πρώτο ιδιωτικό μαιευτήριο στην Ελλάδα που βρίσκεται σε διαδικασία πιστοποίησης ως 'Νοσοκομείο Φιλικό προς τα Βρέφη' (BabyFriendlyHospital), καθώς εφαρμόζει τα επτά από τα δέκα βήματα που ορίζονται από την Π.Ο.Υ και την UNICEF για το Μητρικό Θηλασμό.

Γνωρίζοντας ότι ο θηλασμός είναι μια διαδικασία σημαντική και ιερή, οι άρτια καταρτισμένες και έμπειρες μαίες του ΛΗΤΩ στέκονται με αγάπη, υπομονή και επιμονή κοντά στις λεχωίδες τις οποίες και ενημερώνουν για τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη του μητρικού θηλασμού και τις διδάσκουν την τέχνη του θηλασμού.
Οι μαίες της Αιθούσης Τοκετών και του Χειρουργείου, τοποθετούν το νεογέννητο πάνω στη μητέρα αμέσως μετά τον τοκετό για τουλάχιστον μία ώρα (δέρμα με δέρμα).Η έγκαιρη έναρξη του μητρικού θηλασμού από την 1η ώρα της γέννησής του και η συνέχισή του, διευκολύνονται από την υιοθέτηση του «rooming-in», δηλαδή τη συγκατοίκηση του βρέφους στο ίδιο δωμάτιο με τη μητέρα του, για 24 ώρες το 24ωρο και για όλες τις κατηγορίες δωματίων.

Οι μαίες των Ορόφων Νοσηλείας έχουν οργανώσει μια ειδικά σχεδιασμένη και εξατομικευμένη εκπαίδευση, η οποία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την υποστήριξη της επιθυμίας της μητέρας για αποκλειστικό μητρικό θηλασμό.

Στο Μαιευτήριο ΛΗΤΩ γίνονται καθημερινά σεμινάρια που ενισχύουν τη γνώση και ενθαρρύνουν τους νέους γονείς στη φροντίδα του νεογέννητου.

Επιπλέον με την 24ωρη γραμμή επικοινωνίας (2106902200-299 και 2106902300-399) το ΛΗΤΩ προσφέρει πολύτιμη βοήθεια στις μέλλουσες μητέρες από την αρχή της εγκυμοσύνης τους, κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο Μαιευτήριο, αλλά και μετά την αποχώρησή τους με συμβουλές και με ψυχολογική υποστήριξη προκειμένου να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στον μητρικό ρόλο.

Άλλωστε, ο θηλασμός είναι δικαίωμα κάθε παιδιού και διεκδίκηση κάθε μητέρας, που θέλει και μπορεί να προσφέρει μια ζωή γεμάτη υποσχέσεις για ένα υπέροχο μέλλον.

Πηγή: www.iatronet.gr

Σχόλια

  1. Κάτι που δυστυχώς δεν ίσχυε όταν γέννησα τη δεύτερη κόρη μου το 2006!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΗΤΩ...1000 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΓΕΝΝΑΓΑ ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ...ΓΕΝΝΗΣΑ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ,ΟΙ ΜΑΙΕΣ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΙΕΣ(ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ),ΟΤΙ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΘΕ 5 ΛΕΠΤΑ ΧΤΥΠΟΥΣΑΜΕ ΚΟΥΔΟΥΝΑΚΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑΝΕ!!ΚΑΘ'ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΚΕΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΝΑ ΣΕ ΕΜΨΥΧΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ..ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ!ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΑΙΕΥΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ..ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ 3ΚΛΙΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ 6ΚΛΙΝΑ ΚΑΙ 7ΚΛΙΝΑ..ΤΟ ΣΥΝΗΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν γέννησα εγώ (με καισαρική) εκτός από το καλό φαγητό και την καθημερινή καθαριότητα τίποτα άλλο δεν ίσχυε! Δε λέω ερχόντουσαν οι κοπέλες κάθε φορά που τις καλούσε αλλά λίγες ήταν τόσο εξυπηρετικές και ευγενικές.
    Παρόλο που θήλαζα μου έφερναν και μπουκαλάκι και όταν η μικρή έπαθε ικτερο πολύ απλά το έκοψαν για να τη βάλουν στη λάμπα! Ζητούσα απεγνωσμένα να μου δώσουν μπουκαλάκι γιατί η μικρή δεν θήλαζε και όταν πλέον ζήτησα την παιδίατρο εκείνη με ειρωνεύτηκε λέγοντας ότι εκείνη ξέρει καλύτερα από εμένα. Τότε την αποστόμωσα λέγοντας της ότι εκτός του ότι έχω σπουδάσει βρεφοκομία και ξέρω ότι τα μωρά με ίκτερο πρέπει να πίνουν γάλα για να ενυδατώνονται της είπα ότι δεν είναι το πρώτο μου παιδί και τα έχω ξαναπεράσει. Τελικά όλα πήγαν στο βρόντο, εκείνη έβαλε τη μικρή στη λάμπα και εμείς χρεωθήκαμε 500 ευρω παραπάνω!!!!
    Με το γιατρό μου είχα κανονίσει να μπω σε 6κλινο (ουσιαστικά τρίκλινο ήταν-δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα τα συγκεκριμένα δωμάτια-αλλά χωριζόταν με μια συρόμενη πόρτα) αλλά λόγω έλλειψης κρεβατιών με έβαλαν σε τρίκλινο διαβεβαιώνοντας μου ότι δεν θα με χρεώναν παραπάνω. Κάτι που τη δεύτερη μέρα άλλαξε όπως με ενημέρωσαν από το λογιστηρίο. Και εγώ χειρουργημένη έπρεπε να κατέβω κάτω και να κάνω φασαρία!! Ευτυχώς μίλησε και ο γιατρός μου και τελικά όλα τακτοποιήθηκαν!
    Μπορεί η εμπειρία της γέννας μου να ήταν υπέροχη, παρόλο που έκανα καισαρική, αλλά δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη με το μετά γιατί ένιωσα ότι ήθελαν να με πιάσουν κορόϊδο!
    Χαίρομαι που έχει αλλάξει αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε;
Σχολιάστε...............